4 תשובות
אמרו בחדשות שהקניון פתוח לכולם
אבל אפשר עד 30% תפוסה
לא צריך בטוח. תו ירוק זה רק לחדרי כושר אירועי תרבות ומלונות אבל לא קניונים.
אני היום נכנסתי לקניון ולא עברתי שום בדיקה ולא כלום כאילו, יש רק כזה בכניסה שמודדים חום וזהו
באותו הנושא: