5 תשובות
כל הקטע ששמים טייץ וחוטיני כי לא רואים את הסימנים של התחתון...
בד"כ זה הקטע חחח
דווקא הקטע זה שחוטיני לא רואים, רגיל כן
ככה זה כול הפרחות. זה אפילו יותר גרוע ממכנס דפוק אותי 0.0
אני לא שמה אבל זה כדי שלא יראו את הפסים של התחתונים בצדדים
אנונימי
באותו הנושא: