6 תשובות
למה פאדיחה? תלבשי מה שבא לך.
לדעתי טרנינגים זה מהמם :)
לאלא, זה ממש סבבה.
חוץ מזה תלבשי מה שבאלך :)
לאא זה מושלםם
לא פדיחה
לאא טרנינגים זה שלמותת
לא פדיחה ומציעה לך ללבוש טרניגים דקים לה החום פה לא נורמליי