5 תשובות
האמת שיש לי ליד הבית אז אני קונה שם כי זה מטר מהבית שלי בערך.. לא יודעת לי באמת נתנו שירות טוב
מסכים... אני הלכתי לקנות גיטרה בכלי זמר והם ניסו למכור לי אותה ב700 שקל ואז הלכתי לחנות אחרת וראיתי את אותה גיטרה במצב יחסית טוב ב350... קיצר ממש גנבים.
באמת נשמע מבאס אבל אין מה לעשות כי באמת המטרה שלהם בסוף זה להרוויח כסף וזו חברה גדולה שהרבה אנשים עושים בה תיקונים
אני ממליץ לחפש מעבדות לתיקון פרטיות, זה אולי יותר יקר אבל זה בדרך כלל יותר מהיר וטיפול יותר טוב
הם לא משהו בלי קשר ויש חנויות יותר טובות
אני חושב שברוב המקרים לקנות מכלי זמר זה בזבוז של כסף, יש הרבה גיטרות יד 2 בשוק במחירים אש, כנל על מגברים ואפקטים רק צריך לדעת מה לקנות
לגבי תיקונים אני ממליץ על מעבדות פרטיות ככה זה יותר נוח להתנהל מול בן אדם אחד וגם לרוב התיקונים יוצאים יותר טוב