7 תשובות
לא
כן, סליחה שזה כואב אבל אני רוצה להיות כנה
:(
:(
זה פשוט מביך.
ועל מה המינוסים? על כנות?
לא לכי על זה
לא
שואל השאלה:
למה מביך
למה מביך
אנונימית
באותו הנושא: