6 תשובות
כן זה הסוף
זו אנימה גרועה והסוף בכלליות לא ברור
זו אנימה גרועה והסוף בכלליות לא ברור
זה.. הסוף??
שואל השאלה:
עכשיו שמעתי שיצא עונה 3 וממש לא זה אנימה מדהימה
עכשיו שמעתי שיצא עונה 3 וממש לא זה אנימה מדהימה
אנונימי
כן, דעה אישית
אנימה גרועה וקרינג'ית. לדעתי בכל אופן תראי מה שאת אוהבת
גם לדעתי.