6 תשובות
לא יכול בינתיים
ברגע שהקורונה תעבור. אתה כמעט ולא יכול להדבק אבל אתה יכול להדביק
אין שום הגיון לחיסון..
גם אחרי שמקבלים אותו אפשר להידבק ולהדביק שזה עוד יותר מפגר
גם אחרי שמקבלים אותו אפשר להידבק ולהדביק שזה עוד יותר מפגר
אנונימית
מתי שאתה בבית
בקבר
אנונימי
זה שלוקחים חיסון לא אומר שיש הקלות . אסור להוריד מסכה ,אסור להתקהל ,צריך לשמור על מרחק. והחיים לא חוזרים למה שהיו פעם,אין בזה הגיון.