11 תשובות
צריך להשקיע בכל כיתה אבל כיתה ז לא משפיעה
כן, אבל בעתיד צריך להשקיע בהרבה יותר
כן
כן
k7
כן; נטו לידע אישי ולהמשך החיים... לימודית זה לא מאוד קריטי בהרבה מקצועות.
לא השקעתי בכלום ואני בכיתת מחוננים טכנולוגית (מדעי המחשב, תכנות). תשקיעי רק בכיתה ט (למגמות 3 שנים בתיכון), י פחות (תשקיעי בינוני, בשביל מגמות 2 שנים בתיכון), יא ממש להשקיע (בגרויות), יב להשקיע (בין י ליא ככה, בגרויות אחרונות).
כן, זה בסיס לכל החטיבה ואם לא תשקיעי כבר בכיתה ז' את תהיי בפער עצום בשנים הבאות.
כן, אבל זה לא מה שיקבע את העתיד שלך
לא זה לא רלוונטי
אמנם זה לא ישפיע לך נורא על העתיד אבל אתה לא יכול לצפות שלא תשקיע בכלום ובכיתה י להזכר ללמוד לבגרויות.
תשקיע וככה תיזור לעצמך הרגל של השקעה וגם תלמד את החומר כי בסופו של דבר חלקו אתה תלמד גם בעתיד וגם הרבה יותר קשה לעלות מ60 ל100 בשנה מאשר להשקיע ולשמור על ציונים גבוהים תמיד