8 תשובות
כי את נראית טוב?
או שהם בקטע שלך , חושבים שאת נראית טוב, או שסתם היה לך משהו בשיניים או בשיער והם הסתכלו כמו מטומטמים
כי את יפה והם טיפשים חסרי טאקט.
אנונימי
כי בת והם בנים
שואל השאלה:
לא היה לי כלום בשיניים ובעיניים הם ישבו קרוב לידי וכל אחד הסתכל עליי לא הזיז תעיניים
אנונימית
כי הם הזווים עזבי אותם
חח כנראה שהם בקטע שלך המון פעמים קרה לי שהייתי עם חברות באוטובוס והסתכלנו על בנים חתיכים
כן הם כנראה פשוט חשבו שאת נראית טוב..