10 תשובות
תעשי שינוי מין לפרה
אנונימי
אני חושבת שיש אנשים שתרמו מאוד לעולם הזה וזאת סתם הכללה אבל כמובן שכל אלו שגרמו לעולם סבל לא צריכים להיות פה
שואל השאלה:
נכון אני מכלילה אבל כל בן אדם יכול להפוך לחרא, אני פשוט שונאת את העולם הזה כואב לי לחיות בעולם כזה דוחה
בסופו של דבר אנחנו אוכלים את החרא של עצמנו כמו הזפת בים או הקורונה הכל באשמתנו אנחנו הורסים לעצמנו את החיים
נכון אני מכלילה אבל כל בן אדם יכול להפוך לחרא, אני פשוט שונאת את העולם הזה כואב לי לחיות בעולם כזה דוחה
בסופו של דבר אנחנו אוכלים את החרא של עצמנו כמו הזפת בים או הקורונה הכל באשמתנו אנחנו הורסים לעצמנו את החיים
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה ממורמרת את צודקת אבל עדיין שונאת את העולם הזה
כנראה ממורמרת את צודקת אבל עדיין שונאת את העולם הזה
אנונימית
לא נראלי שהעולם נוצר בשבילנו
ותקשיב מה הבעיה בזה שהעולם לא היה מתקדם
להכליל מיליארדים, כזה פשוט, אך כזה מר.
זה שכל אחד יכול "להפוך לחרא" לא אומר שאנשים צריכים להיכחד.
זה שכל אחד יכול "להפוך לחרא" לא אומר שאנשים צריכים להיכחד.
תשתני לחתול נראה איך ילך לך
לפי מה שאת כותבת מה שיעשה לך טוב זה להפיץ טוב
להתנדב, לעזור, להיות נחמדה
או שתיכחדי בעצמך אם את רוצה
סתם צוחקת אנשים לא להתאבד
אוהבתותכם
להתנדב, לעזור, להיות נחמדה
או שתיכחדי בעצמך אם את רוצה
סתם צוחקת אנשים לא להתאבד
אוהבתותכם
את ממש מפחידה,
באותו הנושא: