14 תשובות
בגד ים
מאותה סיבה שגם גבר מגלח. זה לא נוח בשיט
חחח ביי
שואל השאלה:
אבל זה עדיין הרוב מתחת, אם זה לא חוטיני או משהו כזה
אבל זה עדיין הרוב מתחת, אם זה לא חוטיני או משהו כזה
אנונימי
שואל השאלה:
נסיך, לא כל הגברים מגלחים ולא משקיעים כל כך הרבה זמן על זה חחח
נסיך, לא כל הגברים מגלחים ולא משקיעים כל כך הרבה זמן על זה חחח
אנונימי
אני מניח שאתה יכול לומר את אותו הדבר גם לעצמך
אנונימי
אני בת 19 עוד מעט אז כאילו
אנונימית
הגברים שכן מגלחים.. מגלחים מאותה סיבה. יש גם מלא בנות שלא מגלחות כי זה לא מפריע להן
א, חלקנו מגלחות בשביל עצמנו, כי זה פשוט נראה לא טוב ולא ממש אסתטי (לדעתי).
ב, מי אמר שלא יראו?
ב, מי אמר שלא יראו?
שואל השאלה:
יאו רק עכשיו הבנתי את החוסר טקט, סורי חחח
אני מדבר על בנות בגיל 15-17 כזה, או כאלה שלא מחפשות זוגיות בזמן הקרוב.
יאו רק עכשיו הבנתי את החוסר טקט, סורי חחח
אני מדבר על בנות בגיל 15-17 כזה, או כאלה שלא מחפשות זוגיות בזמן הקרוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל עם כמה שזה אולי מפריע לאסתטיקה, עדיין יש מלא בנות ומלא השקעה על זה. זה פשוט מוזר לי
אבל עם כמה שזה אולי מפריע לאסתטיקה, עדיין יש מלא בנות ומלא השקעה על זה. זה פשוט מוזר לי
אנונימי
גם מהגינה וגם כי יוצא לי פה ושם לעשות דברים עם בנים חחח
אנונימית
כי נוח לי להיות מגולחת ואני מרגישה דוחה אם אני לא מתגלחת
מי אמר שלא יראו אבל
באותו הנושא: