14 תשובות
מי זה? אני לא טיפש(:
בוא לפרטי
שואל השאלה:
יש לי 3 פרחים...
אין לי מושג מי אלה אבל אשמח לדעת למה :)
אנונימית
שואל השאלה:
להקה
^זו להקת רוק ממש מוקדמת וממש ממש מדהימה. הם בערך המציאו את ההארד רוק
לפי מה שהבנתי כן):
נו מה גם הם?? כששמעתי שווטרס מהפלויד אנטישמי התבאסתי רצח ועכשיו גם הם??
מה גם הם??
אוף נמאס לי מזה כבר ,למה כל הלהקות הטובות בערך מחליטות שהם אנטישמיות! זה מבאס ברמות...
מה מה מה מה מה מה
הם אנטישמים??
איזה שטויות, לא שמעתי על זה בחיים. לא הם לא. אולי אתה מתבלבל עם פינק פלויד.
שואל השאלה:
כאילו אם יש ולא סתם ככה
שואל השאלה:
למה?
כן, לצערי כן. בעיקר רוברט פלאנט וג'ון בונהם.
זה החיסרון הכי גדול שלהם