14 תשובות
מי זה? אני לא טיפש(:
כן, לצערי כן. בעיקר רוברט פלאנט וג'ון בונהם.
זה החיסרון הכי גדול שלהם
זה החיסרון הכי גדול שלהם
שואל השאלה:
למה?
למה?
שואל השאלה:
כאילו אם יש ולא סתם ככה
כאילו אם יש ולא סתם ככה
בוא לפרטי
שואל השאלה:
יש לי 3 פרחים...
יש לי 3 פרחים...
אין לי מושג מי אלה אבל אשמח לדעת למה :)
אנונימית
שואל השאלה:
להקה
להקה
^זו להקת רוק ממש מוקדמת וממש ממש מדהימה. הם בערך המציאו את ההארד רוק
לפי מה שהבנתי כן):
נו מה גם הם?? כששמעתי שווטרס מהפלויד אנטישמי התבאסתי רצח ועכשיו גם הם??
מה גם הם??
אוף נמאס לי מזה כבר ,למה כל הלהקות הטובות בערך מחליטות שהם אנטישמיות! זה מבאס ברמות...
אוף נמאס לי מזה כבר ,למה כל הלהקות הטובות בערך מחליטות שהם אנטישמיות! זה מבאס ברמות...
מה מה מה מה מה מה
הם אנטישמים??
הם אנטישמים??
איזה שטויות, לא שמעתי על זה בחיים. לא הם לא. אולי אתה מתבלבל עם פינק פלויד.
באותו הנושא: