8 תשובות
לא בהכרח שונה פשוט מרגישה לא שייכת
כע
וקשה לי להסביר
בבצפר כן, ובגלל שרוב הבנות פשוט מושפעות..
יאפ קשה באמת להסביר
כן אני חושבת שכולם מתחילים להיות מושפעים בקטע רע ולהתחזות לאנשים שהם לא כדי לעמוד בסטנדרט החברתי לדעתי כולם ככה באיזשהו מובן אבל יש אנשים שזה פשוט מוגזם אצלם ואני רואה כמה כל דבר שהם עושים זה כדי לרצות אנשים כלשהם ואני לא מתחברת לזה בלי קשר הם התחילו לשתות ולעשן שזה לא מתחבר אלי בשום צורה
כן, בבית ספר נגיד יש לי את שלושת החברות הכי טובות שלי ואם הן לא איתי אז אני מרגישה לא קשורה בשיט כל הבנות מושפעות וחיות בסרט והבנים סתם או משחקים אותה ערסים או ילדותיים אני גם מופנמת רצח ואנשים חושבים שאני איזה סנובה אז לא יודעת איך להסביר אני פשוט מרגישה לא שייכת
כן כי אני אמיתית ופחות צבועה מהם
כן כי אני כי האנשים סביבי ואני לא רואים את הדברים אותו דבר