5 תשובות
איפור
תקנה "תחריף לטיפול נקודתי". זה של סבוקלם יאנג.
זה בקופסה לבנה עם נגיעות של ירוק.
סמוך עליי שזה עוזר.
איפור רק לשעה שבה אתה מצטלמם ואחר כך מיד להוריד כי זה חונק את הפצעונים
אם הם כבר מוגלתיים ו"בשלים" אז לגמרי לפוצץ. אבל לפוצץ כמו שצריך, עד הסוף. עד שהכל יוצא. כיוצא דם זה אומר שהוצאת הכל. וכמובן לפני ואחרי לחטא עם אלכוהול. חשוב מאוד! אם הצילומים היו מחר הייתי אומרת לך שלא כדאי כי תהיה אדמומיות מחר אבל עד יום שלישי הם כבר יראו ממש טוב.
מה זה משנה זה כולה דרכון אף אחד לא יסתכל על זה חוץ ממך ובשדה תעופה, ולהם גם לא איכפת
ולשאלתך איפור חוץ מזה אי אפשר להעלים תוך כמה יצים