6 תשובות
זה קצת פרדוקסלי.
את בעצם אומרת שאת יודעת את משמעות החיים, מה שאומר שאין משמעות לחיים שלך, כי כבר מצאת את המשמעות.
אז אם את אומרת את זה את אומרת שאין לך משמעות לחיים. זה לא פרדוקס בעצם.
שמעי את מתקלחת יותר מידי מזה חח
הכנסת אותי לתסביכים
הבנת את משמעות החיים חח