14 תשובות
תחביא אותו ותמשיך להתנגד עד שהוא יתן לך
שואל השאלה:
הוא לקח לי והחזיר את זה על המיטה שלי עם מסך מנופץ ולא עובד
אנונימי
תקשיב לו
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה לקנות מצידי עוד טלפון
אנונימי
תלך למעבדה לתקן ופשוט תתנגד עד שהוא יתן לך
אין סיבה לקנות אם רק המסך בעייתי אז תתקן אותו
תעשה מה שאתה מרגיש אם אתה רוצה להשתמש בטלפון תשתמש אל תושפע מההורים שלך תעשה מה שאתה רוצה וטוב בשבילך
אני מבין לגמרי את ההרגשה.
זה נורא, אבל אין מה לעשות, צריך לכבד את ההורים איך שהם רוצים.
אני יודע שזה קשה ולא נעים, אבל המשפחה שלך לא מאפשרת את זה ותצטרך להיות יותר חכם. מניח שכבר ניסית לדבר איתם על זה, אבל בכל זאת, אולי כדאי שוב לדבר איתם ולהסביר להם שהעולם בחוץ השתנה ואתה רוצה להיות מחובר אליו כמו כולם וזה לגיטימי לרצות את זה, ותכיר להם את האפשרות של טלפונים מאובטחים, כשרים ומאושרים אתה יודע יותר טוב ממני אם הם מכירים את זה או לא; אבל אם לא, זה הזמן להכיר להם ולפתוח אותם לאפשרות שזה אפשרי גם עם סינון ואבטחה
מאמין שיהיה טוב, אל תיקח קשה את מה שאבא שלך עשה לך, זה מדאגה ❤
תדבר איתו יש לך חופש לעשות מה שאתה רוצה וזאת כפיה!
שואל השאלה:
מה זה יעזור אם אני יתקן את זה???
הוא ימצא לי את זה שוב ויזרוק את זה לים.
אני מכבד את הדת והכל אני גם עושה הכל אבל לגביי הטלפונים אני לא מקפיד. הוא רוצה שאני יתנהג על פי כללי הבית אבל אני לא יכול ליסבול שאני לא יכול להשתמש בטלפון.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה מכשיר מוגן כי אז לא יהיה לי גם סטיפס אבל כל החשש שלהם שאני יחשף לתכני פורנ* והכל. ועל זה אני מסכים שצריך חסימה, אבל אני לא רואה בעיה להיות בסטיפס ולראות סדרות
אנונימי
תכיר להם את נטספארק, אפשרי להיות בסטיפס עם זה
וזה עדיף על כלום הרי, לא כך?
שואל השאלה:
אני מסכים. לאחיות שלי גם יס נטספארק על הטלפונים. הצעתי להם והם לא הסכימו הם חושבים שאני יפרוץ את החסימה
אנונימי
תסביר להם שזה מאוד חכם ונוצר כדי שלא יוכלו לפרוץ את זה, שידברו עם התמיכה שלהם ויסבירו להם הכול.