4 תשובות
נראה לי הגיוני שזה בגלל זה.
שואל השאלה:
כל יום הגוף שלי מתמודד אם לחץ ועומס וקושי.לדוגמא אחרי פורים יש לי מבחן בתנך ואז במתמטיקה וביום שלישי יש לי בוחן במתמטיקה,עכשיו אני גרועה רצח במקצועות האלו,גם במחצית א היו לי טראומות מהמבחן בתנך נגיד, פעם אחת עוד שניה בכיתי ופעם שניה לא הצלחתי,ומאז שעליתי לתיכון אני מתלוננת המון החיים שלי חרא ואני כמעט כל יום בוכה על דברים,בעיקר זה לימודים אבל
אז כנראה זה בגלל זה
שואל השאלה:
כן,אוף שונאת את זה
באותו הנושא: