10 תשובות
מסכים לגמרי
כי יש סולידריות לאזרחים במדינה
שואל השאלה:
זה פשוט מכעיס, שלפחות היו נותנים את זכות הבחירה אם להחזיר אותה או לא.
הרוב הגורף של המדינה לא היה מסכים לעסקה הזאת, חשבתי שאנחנו אמורים להיות דמוקרטיה, שלטון העם.
אני מסכים איתך אבל בסופו של דבר העבודה של הממשלה היא לשמור על כך שהאזרחים יהיו בריאים ושלמים ולא יפלו לידי אויב..
וחוץ מזה איך היית מרגיש אם היית נמצא בסוריה ורואה בטלוויזיה שהצביעו לא להחזיר אותך למדינה?
אנונימי
אין קשר לסולידריות בן אדם נורמלי לא היה הולך לשם
וזו לא פעם ראשונה שהיא עושה את זה
אם הייתה נחטפת סבבה אבל היא הלכה בכוונה

אנחנו דפוקים לא צריך להחזיר אותה לבית או להשאיר אותה שם או אישפוז בכפייה כי הרי ברור שהיא תלך לשם שוב
אנונימי היא הלכה במכוון וזו לא פעם ראשונה אין דבר כזה איך תרגיש אם לא ירצו להחזיר אותך היא לא הלכה בטעות
כי ישראל יכולה עכשיו לשחד כל אחד עם חיסונים... אם בקרוב יהיה שלום עם איראן זה בזכות החיסונים.
כן גם אני לא הבנתי האמת שזה דיי מעצבן אם היא עם בעיות נפשיות היא צריכה שישגיחו אליך וזה כבר לא בעיה שלנו שלא עשו את זה
אבל לפי משהו ששמעתי החזירו אותה כדאי לבדוק מי עזר לה להיכנס לשם או משהו כזה
אנונימי
להיות ישראלית שבוייה בסוריה זה דבר מזעזע שלא מגיע לאף אחת או אחד, ודי ברור גם שהיא לא מאוד יציבה בנפשה. אז אמנם לא היה שיא החוכמה לחצות את הגבול אבל יש לנו מזל שאנחנו חיות וחיים במדינה סולידרית שאכפת לה מבטחונן של כל האזרחיות והאזרחים שלה שלא תתן להןם ליפול בשבי.
אבל למה להיות אידיוטים ולשלוח אותה הביתה?
אם כבר לאישפוז בכפייה זה זו פעם ראשונה שלה