8 תשובות
בננה נראלי ?
משמין מבחינת אחוזי שומן או מבחינהתערך קלורי ?
שואל השאלה:
גם וגם
מבחינת אחוזי שומן נראלי שבננה , אבל ערך קלורי תלוי כמה יש ביוגורט
שואל השאלה:
47 אני חושבת
שואל השאלה:
סליחה 57*
בבנה יש יותר
אז בננה .
אבל אחותי יש מעבר לרק אחוזי שומן ,
לדוגמה אני ראיתי שביוגורטים פרו יש אשכרה שלוש כפיות סוכר , זה מלא , זה לא בריא .
תסתכלי מה את מכניסה לגוף מעבר לקלוריות
אין דבר כזה אוכל משמין, אתה מתכוון במה יש יותר קלוריות