10 תשובות
לא זה לא משהו שאכפת לי ממנו
לא אלא אם כן הוא לא מעניין אותי או חופר בסטורים.
אולי
אם זה מישהו שאני מכירה והוא לא עוקב אחריי אז כן
אנונימית
כן. האנשים שאני עוקבת אחריהם/עוקבים אחריי הם לא מעניינים אותי כל העוקב הזה זה בגלל שככה נהוג.
אם הוא/היא לא רוצים יותר לעקוב אחריי אז ברוך שפטרנו אני אוריד גם להם עוקב ולא ארגיש מחויבת לראות את הסטורים המשעממים שלהם
אנונימית
אם הוא לא מעניין אותי אז כן.
כאילו אם זה מפורסם שאני רוצה לעקוב אז לא אבל אם סתם מישהו אז כן ברור
אממ אם זה מפורסם אז לא
באותו הנושא: