8 תשובות
זה תלוי לפעמים כן לפעמים לא אף אחד לא לא בסדר כל אחד ומה שמצחיק אותו
שואל השאלה:
אני רוצה תשובה ברורה ולא לצאת פוליטיקאי
הומור זה עניין שונה אצל כל אחד ואין פה מישהו לא בסדר זה כמו המשפט "על טעם וריח אין להתווכח" שכל אחד מרגיש שונה לגבי משהו
שואל השאלה:
אמרתי לא לצאת פוליטיקאי, נכון?
לדעתי זה מצחיק כל עוד זה לא עובר את גבול הקרינג'י
שואל השאלה:
לדעתי אנשים כמוך עוברים כל גבול שיש
שואל השאלה:
:)