8 תשובות
אי אפשר
אמ למה את שונאת אותי?
פשוט תנסי להתחבר אליהם, לדבר איתם להכיר אותם..
אי אפשר אנשים זה דבר מעצבן מידי
תסתכל על הדברים הטובים בהם
אי אפשר
האנושות הם חארות
אני במילא תומכת בהשמדה המונית.
הכי טוב לעולם זה אם האנושות לעולם לא היו מתקיימים
לאהוב את עצמך. להבין שאת שונאת אותם רק בגלל שאת לא במיטבך ואת צריכה לאהוב את עצמך ולהיות שמחה יותר. כשאת שמחה יותר את נחמדה יותר וכשאת אוהבת את עצמך בכל החלקים את אוהבת אחרים.
מתגברים על זה ומנסים להיות חיובים