10 תשובות
תבדקי את זה, יכול להיות משהו רציני.
יכול להיות משהו רציני
תלכי לבדוק
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לומר, פשוט לומר כואב לי? פעם קודמת הוא פשוט אמר לי לנוח ושזה יעבור זה לגיטימי וכו
תגידי להם מה שהסברת פה
תלכי לרופא תגידי לו שיש לך כאבים ובנוסף תעשי צילום
זה אומר שהרופא בעצמו לא יודע בדרך כלל... תנסי עוד רופא ולאכול בריא כמה שאת יכולה
רפואה שלמה ❤❤❤❤
אני אשמח לעידכון ממך מה קרה
שואל השאלה:
תודה!! הכאבים נרגעו קצת אבל התחיל קצת ביד מקווה שלא יתגברxd
הגוף שלך נלחם
שואל השאלה:
כנראה
לך לרופא