7 תשובות
לדעתי לכי על זה לכמרי זן חוויה מטורפת
אבל זה תלוי בסוף בך ברצונות שלך וביכולת שלך
לא הפסדת כלום תאמיני לי אם אחרי חצי שנה בצהל היו שואלים אותך אם להמשיך או לא היו 30 חיילים בצבא
לא מספידה אין חוויה באמת.
סתם חרטא ז ממש תלוי לאן תתקבלי.
והכל בולשיט זאת מערכת אטומה וזוועתית שמצלקת מלא אנשים
מה זה צבע מעורב?
למה פשוט לא להתגייס לצהל במקום?
אני מוטה קצת כי הצבא הייתה חוויה מאוד רעה בשבילי שאני מעדיף לשכוח, אבל יכול להיות שהצבא בשבילך יהיה טוב ויתן לך הזדמנות להכיר חברים חדשים ולמצות את עצמך בתפקיד שיתאים לך.

מנגד, מדובר במערכת רקובה שלא סופרת את החיילים, ולפעמים זה יכול ממש ממש לפגוע, את זה אני אומר מניסיון
אם את מרגישה שאת בנויה לזה ובא לך אין סיבה שלא.
ErO
צבא מעורב זה צהל
פשוט בנים ובנות ביחד
אם את מתחברת לרעיון תעשי את זה. צהל זו מערכת קשה אבל בסוף זו חוויה
פשוט כל אחד חווה את זה אחרת
אנונימית