7 תשובות
אני מאמינה שהם הגיעו להחלטה הזאתי מסיבה מסויימת ואם זה מה שיעשה להם טוב בחיים תתמכי בהם
זה לא קל אבל אם זה מה שיגרום להם להיות מאושרים תנסי לקבל את זה
לפעמים אנשים מבינים שיותר טוב להם בנפרד אני ממש מצטערת לשמוע אבל לפחות את יכולה לדעת שהם שמחים ככה שהם בנפרד
לפחות הם מתגרשים בצורה יפה ולא בחוסר כבוד את צריכה גם לחשוב עליהם הם כבר לא אוהבים וכנראה לא מאושרים מגיע להם בסופו של דבר להיות מאושרים קורה שמערכת יחסים ואפילו נישואים נגמרים מתישהו
מצטערת
לא קרה לי מקרה דומה אבל ממה שכן אני יכולה להגיד לך, אל תאשמי את עצמך, זה עיניין של ההורים שלך וכנראה יש סיבה מוצדקת שהם הגיעו להחלטה הזאת, תכבדי אותה ובאמת מותר לך לבכות, הכל בסדר, הרבה הורים נפרדים ולא תמיד מה שנראה לנו זה בהכרח מה שבאמת נכון, מצטערת שאת עוברת את זה, מציעה לך ללכת לראות איזו סדרה או לקרוא ספר וללכת לישון, מחר בבוקר תאספי את עצמך, תנשמי עמוק ותזכרי שהכל יהיה בסדר! בסופו של דבר יסתדר ואת תהיי חזקה! מאמינה בך
אז היי אני חוויתי גירושים של ההורים בחצי שנה האחרונה
מוזמנת
לפעמים האהבה מפסיקה. או שהיא כבר לא מספיקה כדי להחזיק משפחה. זה קשה. אני יודעת. אבל לפעמים עדיף שני בתים שקטים ואוהבים מאשר בית אחד בכאוס. אני מבטיחה לך שזה ישתפר.
ההורים שלי גם היתגרשו לפני חודש וחצי אז אני מבין אותך עם את צריכה לדבר עם מישהו אז דברי איתי