11 תשובות
לדעתי כן.
כן ועוד איך
אנונימי
כן
וכן
זה עניין של מה את מאמינה מי שמאמין באבולוציה חושב שבאנו מהקופים אני אישית מאמינה שפשוט היה את אדם וחווה וככה זה המשיך וכולם היו בני אדם
שואל השאלה:
איזה הוכחות יש לזה?
לא באנו מהקופים אנחנו התפתחנו מאותו אב קדמון משותף
האדם לא התפתח מהקופים הקיימים כיום, אבל לקופים הקיימים כיום ולאדם יש אב קדמון משותף שהוא בעצמו היה סוג של קוף. כמו כן מבחינה ביולוגית וטקסונומית האדם הוא בעצמו סוג של קוף.
והומו = אדם. כל פעם הומו משהו למין מסוים של אדם, כגון הומו ארקטוס, הומו הבילס, הומו סאפינס וכו'
אנונימי
אני מאמינה שכן
זה יותר מורכב מזה
אתה יכול לקרוא על זה
אבל בגדול יש לנו ולשימפנזים אמא משותפת כן
אל תקשיבי לכל מי שאומר שזה שטויות
אבולוציה היא אחת התאוריות הכי מבוססות במדע, צריך לא לדעת עליה מספיק בשביל לא להאמין בה.
אם את רוצה לחקור קצת על הנושא אני ממליץ על סרטונים ביוטיוב.
אנונימי
כן ולא. האנושות אף פעם לא התפתחה מהקופים שכרגע נמצאים בגן חיות, אבל לנו ולקופים יש אב קדמון משותף.
יש עשרות אם לא מאות גולגולות שמשמשות ראיה לכך:
אנונימי