13 תשובות
* the skies are never closing for us over here.


מה שרשמת כמעט נכון.
4AM
שואל השאלה:
אתה בטוח ב100 אחוז שמה שכתבת לי נכון?
אנונימית
כן.
4AM
שואל השאלה:
פשוט זה לא מסתדר לי שnever בא עם closing כי זה ערבוב של פרסנט סימפל ופרסנט פרוגרסיב לא?
אנונימית
אפשר לשלב את שניהם ביחד העיקר שזה יתן היגיון.

זה כמו שאכתוב "לא אכלתי יומיים" ו "כבר יומיים לא אכלתי"
4AM
שואל השאלה:
אז זה בטוח בטוח נכון? כי זה לשיר שאני כותבת ומלחינה ואני הולכת להוציא אותו אז אני חייבת שהכל יהיה תקין
אנונימית
כן.
4AM
מה שרשמת משפט תקין ביותר ונשמע יותר טוב. זה לא נכון overthinking.
אל תוציאי את השירר עדייןןןן
כשזה נכנס לשיר זה דווקא יותר נכון, כשזה לא כתיבה פואטית שמשלבת לחן אפשר להגיד כמו שאני אמרתי, המשפט שלי צודק ומפורט יותר, אני מנתח שירים בכמה שפות ולומד אנגלית עוד לפני שהתחילו ללמד אותי אנגלית בבית הספר, אני יודע על מה אני מדבר.
4AM
והתהליך של הלחנת שיר והוצאה לאור במיוחד בתחילת הדרך או באמצע הדרך יכולה לקחת מינימום כמה שעות ויש פעמים שזה לוקח גם ימים ושבועות תלוי במצב של המפיק ושל היוצר בעצמו.
4AM
היי:) רק רציתי לאחל מלא מלא בהצלחה עם השיר. אני בטוחה שהוא יהיה מדהים!!
שואל השאלה:
תודה רבה!! ובקשר למי שכתב לי לא להוציא את השיר עדיין אז לא הבנתי למה כאילו מאיזו בחינה חחח למרות שבכל מקרה יקח עוד קצת זמן עד שאני אוציא אותו כי רק היום התחלתי לעבוד עליו
אנונימית