13 תשובות
* the skies are never closing for us over here.
מה שרשמת כמעט נכון.
מה שרשמת כמעט נכון.
שואל השאלה:
אתה בטוח ב100 אחוז שמה שכתבת לי נכון?
אתה בטוח ב100 אחוז שמה שכתבת לי נכון?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
פשוט זה לא מסתדר לי שnever בא עם closing כי זה ערבוב של פרסנט סימפל ופרסנט פרוגרסיב לא?
פשוט זה לא מסתדר לי שnever בא עם closing כי זה ערבוב של פרסנט סימפל ופרסנט פרוגרסיב לא?
אנונימית
אפשר לשלב את שניהם ביחד העיקר שזה יתן היגיון.
זה כמו שאכתוב "לא אכלתי יומיים" ו "כבר יומיים לא אכלתי"
זה כמו שאכתוב "לא אכלתי יומיים" ו "כבר יומיים לא אכלתי"
שואל השאלה:
אז זה בטוח בטוח נכון? כי זה לשיר שאני כותבת ומלחינה ואני הולכת להוציא אותו אז אני חייבת שהכל יהיה תקין
אז זה בטוח בטוח נכון? כי זה לשיר שאני כותבת ומלחינה ואני הולכת להוציא אותו אז אני חייבת שהכל יהיה תקין
אנונימית
כן.
מה שרשמת משפט תקין ביותר ונשמע יותר טוב. זה לא נכון overthinking.
אל תוציאי את השירר עדייןןןן
כשזה נכנס לשיר זה דווקא יותר נכון, כשזה לא כתיבה פואטית שמשלבת לחן אפשר להגיד כמו שאני אמרתי, המשפט שלי צודק ומפורט יותר, אני מנתח שירים בכמה שפות ולומד אנגלית עוד לפני שהתחילו ללמד אותי אנגלית בבית הספר, אני יודע על מה אני מדבר.
והתהליך של הלחנת שיר והוצאה לאור במיוחד בתחילת הדרך או באמצע הדרך יכולה לקחת מינימום כמה שעות ויש פעמים שזה לוקח גם ימים ושבועות תלוי במצב של המפיק ושל היוצר בעצמו.
היי:) רק רציתי לאחל מלא מלא בהצלחה עם השיר. אני בטוחה שהוא יהיה מדהים!!
שואל השאלה:
תודה רבה!! ובקשר למי שכתב לי לא להוציא את השיר עדיין אז לא הבנתי למה כאילו מאיזו בחינה חחח למרות שבכל מקרה יקח עוד קצת זמן עד שאני אוציא אותו כי רק היום התחלתי לעבוד עליו
תודה רבה!! ובקשר למי שכתב לי לא להוציא את השיר עדיין אז לא הבנתי למה כאילו מאיזו בחינה חחח למרות שבכל מקרה יקח עוד קצת זמן עד שאני אוציא אותו כי רק היום התחלתי לעבוד עליו
אנונימית
באותו הנושא: