6 תשובות
קארה, אני אישית אוהבת שהשיער שלי ארוך
ErO
לכל בת מתאים אורך אחר לפי הפנים..
אם זה בשבילי אז קארה
קארה
לי יש קארה זה נוח וזה יפה
3 כי זה יפה ושימושי (נוח לתסרוקות) לדעתי