6 תשובות
קארה, אני אישית אוהבת שהשיער שלי ארוך
לכל בת מתאים אורך אחר לפי הפנים..
אם זה בשבילי אז קארה
זה תלוי בבן אדם
קארה
לי יש קארה זה נוח וזה יפה
לי יש קארה זה נוח וזה יפה
3 כי זה יפה ושימושי (נוח לתסרוקות) לדעתי
באותו הנושא: