8 תשובות
3 חודשים אם את מתחילה בדיוק ב16 וחצי אם אחרי אז בערך חודשיים כזה
תלוי בן כמה אתה
אם אתה ישר מתחיל לשיעורי נהיגה שבועיים של כפולות עושה רישיון טסט
בחודש אתה מסיים אפילו עד שנקבע לך טסט
ככה חבר שלי עשה
חודשיים.
לעשות שיעורים כפולים 3 פעמים בשבוע, זה נראה לי מספיק, כי זה יוצא בסך הכל 40+ שיעורים בחודשיים.
FML
אחי סיים רישיון על אופנוע וגם על רכב בחצי שנה לדוגמה
תקשיבי אל תסמכי על מי שאמר שבועיים כי אני טחנתי שיעורי נהיגה וזה ממש לא בהכרח טוב
אז שבועיים של כפולות לא בהכרח יעזור ויש מצב שיעשה לך ההפך לגמרי וסתם תעשי מלא שיעורים ותשלמי מלא כסף ובסוף תגשי לטסט אחרי הרבה יותר זמן
אנונימית
לא לסמוך?
אם יש לה הכישורי נהיגה בדם
שבועיים של משולשים עוברים
בסדר אבל זה לא עובד ככה בדרך כלל
שלא תחשוב שאם טוחנים בשבועיים הראשונים שיעורי נהיגה אז היא תסיים עם זה תוך פחות מחודש, זה לא נכון
מה שקורה זה שסתם מבזבזים מלא כסף על כמות שיעורים מוגזמת בשבועיים הראשונים ולא מתקדמים לשום מקום
אנונימית
אם את מתחילה מ16 וחצי, שלושה חודשים
אחרי זה תלוי מתי התחלת ללמוד
אנונימי