5 תשובות
בהתחלה לא ואז כן
כי לאט לאט השיניים התיישרו
כי לאט לאט השיניים התיישרו
זה מיישר את השיניים וכשמחייכים אז רואים שיניים ישרות מה שיפה
זה עשה לי שיניים יפות ואז גם החיוך היה יותר יפה :)
עשיתי ב27 באוגוסט שעבר לא עושה חיוך יפה. סתם שיניים עם ברזלים ועובר זמן עד שזה באמת נכנס
נגיד אני כמעט חצי שנה עם זה
באותו הנושא: