4 תשובות
אייפון 11 מעולה!
לי יש אייפון 11 רגיל והוא ממש טוב אז אני ממליצה עליו
אם את לא רוצה מהחדשים נגיד 12 לא הייתי ממליצה לך
על 11 אולי כן הייתי ממליצה כי הוא טוב וזה אבל אם את רוצה מהטובים שהם כאילו בדוק ויחסית המוכרים ובין האחרונים אז שמונה פלוס הוא מעולה
אייפון 8 אחלה, לא עולה הרבה.