התחברות הרשמה

זה בסדר לשחק מיקמק בגיל שלי ?

אני בן 18 שמשחק עדיין מיקמק
זה פשוט נוסטלגיה בשבילי וכיף לי לשחק
זה בסדר לדעתכם ?
19 בפברואר 2021, 11:21
מיקמקעולמות וירטואלייםמשחקי מחשב    
5 תשובות
כן.
ו
ואהבת לרעך כמוך❤
אני משחקת קבוע מה זה כיף
א
אַוּ דּאַמּ נּחסּמּתּיּ שּוּבּ
כן מיקמק זה עולם נפלא
b
baby.boss
בוא נתמקמק
~
~Violet~
ברור : )
ל
לירזי:))
באותו הנושא:
באיזה גיל הפסקתם לשחק מיקמק?
אני בת 14 ומשחקת מיקמק אף אחד לא יודע זה בסדר לשחק בגיל שלי בזה?
זה מוזר לשחק מיקמק בגיל 15?
באיזה גיל התחלתם לשחק מיקמק?
באיזה גיל הפסקת לשחק מיקמק?
לגיטימי לשחק מיקמק בגיל 14?
זה מוזר שאני משחק מיקמק בגיל 14?
לשחק מיקמק בגיל 30 נראה לכם הגיוני?
זה בסדר שאני בן 24 ומשחק מיקמק?
הי חברים אני משחקת מיקמק בגיל 16 זה בסדר?
מה דעתכם על ילדים שמשחקים מיקמק בגיל 11-17