14 תשובות
hello
hello
שניהם קצת מוזר.. כמו שתגידי שלום בעברית
אם זה בין חברות אז תגידי hi או hey
שואל השאלה:
אני בן.
וזה אומר שמה אני אגיד?
אנונימי
אה סליחה
אז תגיד hi או hey אם זה בין חברים

בתור אחד שגר בארצות הברית זה קצת מוזר להגיד hello.. שוב זה כמו להגיד שלום בעברית
שואל השאלה:
ואם זה כביכול בוס? או מישהו שקשור לעבודה מסויימת?
אנונימי
כמו שהית עונה בארץ
שלום -hello
היי - hi
אם זה קשןר לעבודה מומלץ להגיד hello
אם זה מישהו שאתה אמור לכבד אותו אז hello
hello
אנגלית hello
גרמנית hallo