12 תשובות
אני יודע איך זה מרגיש.. כתבתי לנוטלה והיא לא הגיבה
יא אני אכתוב לך
^ בין השמות , מהה
שאלתי למה את ערה ולא הגבת
היי אני החזרתי עכשיו למה להכליל!
צודקת אלף אחוז :)
נתקלת באנשים הלא נכונים
אמרתי לט יודעת ושאלתי למה אתה
שואל השאלה:
לא לא אני לא התכוונתי אלייך זה סתם היה צירוף מיקרים שכתבתי לך באותו הזמן
רגע מה? זה לא הגיע אליי
שואל השאלה:
תודה לכל מי שכתב לי אתם ממש חמודים. אני לאהוב אתכם