13 תשובות
איך ארבע חודשיםם
אמאלה כן
וואו כל כך ומסיימת יא
שואל השאלה:
מסיימת יב ביצ'סס
:))
איך כבר 4 חודשיםם יאוו
רגע אבל לא התחלנו לפני חודש...?
תקשיב זה בגלל שכל היום אחנו בבית והכל נרגיש אותו דבר ואת לא זוכר כחום כי הכל אותו דבר אני מרגיש שיומים שלושה בזום מרגיש לי כמו שעה בבית ספר
וגם יש את הטלפון ועוד דרגים להעביר זמן איזה שנה מדיינת קיבינימט
וואי מטורף השנה עברה כל כך מהר
כן אנחנו כל היום בבית
רק עוד ארבע חודשים?? זה עובר מהרר
שיואו הזמן עבר כל כך מהר.
מרוב שאנחנו מסיימים כל כך מהר לפני שנכנסתי לשאלה שלך לא הבנתי על מה אתה מדבר,
רק הרגע קלטתי
ואני עולה לתיכון!!