12 תשובות
שואל השאלה:
לא חחח זה 10 שח לשעה ואני בת 15 אזז..
לא חחח זה 10 שח לשעה ואני בת 15 אזז..
אנונימית
מה, לא, די תפסיקי. אפילו בבייביסיטר תקבלי יותר
זה לא שווה 10 שקל זה מתחת לשכר מינימום לגיל 15 אל תחשבי שאם את רק בת 15 אז זה בסדר לקבל 10 שקל לשעה
אל תתני לאנשים לנצל את זה שאת קטנה אל תקחי 10 שקל לשעה
כל שבוע 50 שקל? זה ניצול. את יכולה לעשות 50 שקל כל שעה עגולה
15 חודש = שנה ושלושה חודשים
שואל השאלה:
מלצרית
מלצרית
אנונימית
15 חודש
10 לשעה זה כלוםם אחותי גם בגיל 12 לא עובדים בשביל 10 לשעה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח זה לא בדיוק מלצרות זה חומוסייה כזו שאני רק מבייאה חומוס ואני עובדת שם רק בימי שישי וזאת העבודה היחידה שמצאתי..
חחח זה לא בדיוק מלצרות זה חומוסייה כזו שאני רק מבייאה חומוס ואני עובדת שם רק בימי שישי וזאת העבודה היחידה שמצאתי..
אנונימית
לא שווה לך ,תתפטרי
הבעלי מסעדה מנצלים אותך אל תעבדי אצלהם
באותו הנושא: