6 תשובות
יש בעדיקה דברים יפים לחדר לא אשקר אבל יקר קצת ויש במקס סטוק מלא
אנונימית
אני ממש אוהבת את עדיקה יש שם דברים ממש יפים לחדר
שואל השאלה:
אני מנסה ליצור משהוא בסגנון פנטזיה מעורבב אם דרק אקדמי
אני אנסה למצוא
אם לא שיין ולא אמזון זה נראלי רק פה בישראל תלכי לחנויות ותראי אם את אוהבת משהו משם
באיזה סגנון את רוצה שהחדר שלך יהיה?