12 תשובות
תכתבי את המילה ברוסית באותיות של עברית
: זה כשמצנזרים קללה
? זה כשמהללים את שמו של פוטין
? זה כשמהללים את שמו של פוטין
^רגע מה
לא הבנתי מאיפה המידע ולמה אני לא יודעת את זה
אי אפשר לכתוב ברוסית, תנסי לכתוב ברוסית אבל עברית
חחחח זה בצחוק
תעשי מה שהיא אמרה , תכתבי או באנגלית או בעברית
תעשי מה שהיא אמרה , תכתבי או באנגלית או בעברית
אה כבר תהיתי אם אני באמת רוסיה
שואל השאלה:
כאילו "שלי" ברוסית. אז יש איות אחד של אם , או, ו אן הפוך, יש אחד שהוא אותו הדבר רק עם חצי עיגול כזה מעל האן ההפוך, ויש אחד עם אר הפוך במקום האן ההפוך. מקווה שזה מובן
כאילו "שלי" ברוסית. אז יש איות אחד של אם , או, ו אן הפוך, יש אחד שהוא אותו הדבר רק עם חצי עיגול כזה מעל האן ההפוך, ויש אחד עם אר הפוך במקום האן ההפוך. מקווה שזה מובן
אנונימית
הראשון זה שלי ברבים (לדוגמא חתולים שלי) moyi
השני זה שלי בזכר (לדוגמא חתול שלי) moy
השלישי בנקבה (לדוגמא חתולה שלי) moya
השני זה שלי בזכר (לדוגמא חתול שלי) moy
השלישי בנקבה (לדוגמא חתולה שלי) moya
שואל השאלה:
moy בשתי צורות הכתיבה ו- moya.
כאילו זאת ההגייה של זה
moy בשתי צורות הכתיבה ו- moya.
כאילו זאת ההגייה של זה
אנונימית
אה הבנתי
אז בקיצור
מואי- שלי ברבים
את כאילו מתארת כמה דברים כשלך, לא אחד
לדוגמא- העטים שלי(מאי רוצקי)
מויי- משהו אחד/מישהו אחד וכד שהוא שלך
איזה הסבר עילג
אז בקיצור
מואי- שלי ברבים
את כאילו מתארת כמה דברים כשלך, לא אחד
לדוגמא- העטים שלי(מאי רוצקי)
מויי- משהו אחד/מישהו אחד וכד שהוא שלך
איזה הסבר עילג
שואל השאלה:
תודה רבה!!!
תודה רבה!!!
אנונימית
באותו הנושא: