תשובה אחת
מעלה אדומים חד משמעית!!
כמעט כולם עוברים טסט ראשון שם
ירושלים פקוקה, מעצבנת, מורים לא משהו, קשה בטירוף
למדתי שנתיים נהיגה בירושלים כי אני גרה פה
ובקרוב אני עוברת למעלה ללמוד
כמעט כולם עוברים טסט ראשון שם
ירושלים פקוקה, מעצבנת, מורים לא משהו, קשה בטירוף
למדתי שנתיים נהיגה בירושלים כי אני גרה פה
ובקרוב אני עוברת למעלה ללמוד
באותו הנושא: