6 תשובות
כן נראלי
זה המוןןן וואט
יש חריגים את האמת
לא הגיוני בכלל.... סהצלחה
בדרך כלל גבוהים סנטימטר אחד בחודש וגם זה מלא אז יש מצב שזה או מקרה חד פעמי או שלא מדדו לא טוב כל חודש כי אין דבר כזה באופן רצוף לגבוה 2-3 סנטימטרים כל חודש
אני בחופש אחד גבהתי ב15 ס"מ רל תדאג והוא עכשיו מתחיל את גיל התבגרות
באותו הנושא: