13 תשובות
צניחה חופשית
צלילה
בנגי
צלילה
בנגי
א^רגיה
להתחתן להביא ילד ולמצוא עבודה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא גיל מוקדם מדי להביא ילדים??
זה לא גיל מוקדם מדי להביא ילדים??
0ק0, צניחה חופשית, רישיון, עבודה, צבא
לא חח לדעתי זה עדיף להיות הורים צעירים יש כח לגדל אותם ואפשר לשחק איתם וזה כזה קצת אותו ראש
לשחק בסדרה/סרט שיצליח
לעבור לארצות הברית (לוס אנג'לס ליתר דיוק)
חתונה
ילד/ או שתיים (עד 25, כמובן אני ארצה עוד)
רישיון (בסדר אבל עוד שנה וחצי מהיום אני כבר עם רישיון בלי מלווה )
לעבור לארצות הברית (לוס אנג'לס ליתר דיוק)
חתונה
ילד/ או שתיים (עד 25, כמובן אני ארצה עוד)
רישיון (בסדר אבל עוד שנה וחצי מהיום אני כבר עם רישיון בלי מלווה )
להפליג בעולם זה החלום שלי
להקים עסק / קריירה. להתחתן להביא ילד לעולם
לעשות דברים שאת.ה פוחד.ת מהם נגיד באנג'י רכבת הרים לאכל משהו שאף פעם לא אהבת יש מלא
להתחתן בית ורכב ספורט
את הכל אני אעשה עוד לפני גיל 20 אבל סבבה.
לעשות סיידליפ
לעשות לפחות כמה קעקועים
לעזוב את הבית.
לעשות צניחה חופשית
לעשות סיידליפ
לעשות לפחות כמה קעקועים
לעזוב את הבית.
לעשות צניחה חופשית
ס*ס בשלישיה