7 תשובות
יום ראשון נראה לי
אמרו בחדשות שאולי יחזירו את כיתות ז-י ב9.3 או מתישהו בתחילת מרץ.
שואל השאלה:
מהה אוףף זה כזה מעצבן :((
אנונימית
אנחנו האחרונים שיחזירו ):
שואל השאלה:
אוף זה לא פיירר.. לא הבנתי מה אנחנו שונים מכיתות ה-ו?
אנונימית
אין לי מושג אבל זה צריך להיות ההפך , לנו יש בגרויות שנה הבאה וכל מי שבכיתה ה/ו לא יצטרך בכלל את החומר בכיתות גבוהות
שואל השאלה:
נכוןן לדעתי הם צריכים לפחות להחזיר גם את כיתות י
אנונימית