6 תשובות
תהיי עם חברות, תעסיקי את עצמך איכשהו
דברי על זה עם חברה קרובה
פשוט תנסי לא לחשוב עליו
מסכימה ^
גם אני, תעשי דברים אחרים שיעסיקו אותך... תנסי לשכוח ממנו זה קשה :( אבל אין עוד מה לעשות (במקרה שלילא יודעת איך זה אצלך) תנסי לדבר איתו להתקרב אליו שוב..
תעשי דברים שאת אוהבת,תהיה עם חברות,תשמעי שירים,תאכלי
שואל השאלה:
ניסיתי להתקרב אליו אבל אני מניחה שהוא לא רוצה עברו חמישה חודשים מאז
אנונימית
אל תתקרבי אליו תהיי עם חברות תעסיקי את עצמך פשוט