6 תשובות
תהיי עם חברות, תעסיקי את עצמך איכשהו
דברי על זה עם חברה קרובה
פשוט תנסי לא לחשוב עליו
דברי על זה עם חברה קרובה
פשוט תנסי לא לחשוב עליו
מסכימה ^
גם אני, תעשי דברים אחרים שיעסיקו אותך... תנסי לשכוח ממנו זה קשה :( אבל אין עוד מה לעשות (במקרה שלילא יודעת איך זה אצלך) תנסי לדבר איתו להתקרב אליו שוב..
תעשי דברים שאת אוהבת,תהיה עם חברות,תשמעי שירים,תאכלי
שואל השאלה:
ניסיתי להתקרב אליו אבל אני מניחה שהוא לא רוצה עברו חמישה חודשים מאז
ניסיתי להתקרב אליו אבל אני מניחה שהוא לא רוצה עברו חמישה חודשים מאז
אנונימית
אל תתקרבי אליו תהיי עם חברות תעסיקי את עצמך פשוט
באותו הנושא: