התחברות הרשמה

היי אשמח שתקראו קטע שכתבתי

פעם ראשונה שליי מה דעתכם?

And again I begin
Imagine the pain
Trying to restrain
And I have no power to explain

I never felt good enough
That's it but still tough
Think it's because I'm lazy
But dont know that its because I am lost and dizzy.

No one will understand
What's going on inside me
If they only knew they would not hurt me
18 בפברואר 2021, 17:57
כתיבהחוות דעתביקורתפריקה    
2 תשובות
וואי מהמםם
ממש אהבתי, את כותבת מאוד יפה
M
Moonglow
שיפור לחריזה בפסקה האחרונה:

no one will understand
what's going on inside my head
if they only knew they wouldn't hurt me so bad
אנונימי
באותו הנושא:
כתבתי סיפור קצר, קריפי וקצת מפחיד-אשמח שתקראו הוא כתוב למטה...
כתבתי שיר מכל הלב אשמח שתקראו ותגידו מה אתם חושבים
טקסט שכתבתי אשמח שתקראו (TW)
איך מה שכתבתי?אשמח שתקראו ותגידו לי מה לשפר (קצר)
אני אשמח שתקראו את זה ותגידו לי, מה דעתכם על מה שכתבתי?
סתם קטע פריקה שכתבתי, אשמח שתקראו-.
קטע כתיבה שלי על החיים אשמח שתקראו מסכימים איתי?
כתבתי קטע קצר אשמח שתקראו ותחוו את דעתכם
כתבתי קטע ליום הזיכרון, אשמח שתקראו
כתבתי מכתב על אישה שנפרדת מבעלה, אשמח שתקראו ותגידו לי מה דעתכם?
כתבתי פה משהו אשמח שתקראו ותגידו לי את דעתכם