3 תשובות
מה עם ארוחת בןקר?ומים?זה חשוב
את צריכה לאכול יותר
בטח שזה בסדר אבל את לא צריכה לספור את האוכל שלך אם את רוצה לרזות זה לא הדרך תנסי לעשות יותר ספורט ותאכלי מסודר כי זה יכול לגרור הפרעות אכילה
תחליפי את הקולה במים
ובכללי להחליף את הפחמימות (נקניות, פתיתים וכו' בירקות ופירות)