התחברות
הרשמה
איך קוראים לשניים האלה שהיו בכוורת בתאג"ד??
אתם חייבים לעזור לי
18 בפברואר 2021, 15:47
תאג''ד
תאג"ד
כוורת
עזרה
תשובה אחת
שושנה וברדוגו
R
Roy11r
באותו הנושא:
קוראים לי נעה ואני שונאת את השם שלי, הלוואי שהיו קוראים לי אמה
נכון יש את השירים האלה שהיו שמים פעם במסיבות בספרדית/ פורטוגזית והיה להם ריקודים מיוחדים כאלה? איך קוראים להם?
איך קוראים לשניים הרעים האלה מגאליס שגרו בקרוון או סוג של בקתה ביער???
כאלה שמכירים את השירים של ביטלס, איך קוראים לשיר על ההזיות שהיו לו כשהוא היה קטן?
איך קוראים לשיר של רון נשר שהיו בו את המילים אן דן דינו סוף אלה קטינו
מישהו זוכר או יודע איך קוראים למפלצות האלה הקטנות שהיינו שמים פעם על האצבעות?
איך קוראים למשחק הזה שהיינו יוצאים לבחוץ עם הטלפון לחפש אותם את החיות הקטנות האלה
איך קוראים לעוגיות שוקולד צ'יפס האלה שהיו פעם במאפיות?...
איך קוראים לסדרה שפעם הייתה בטלוויזה על אחים מוזרים כאלה שהיו לבושים נראה לי בסרבל שחור
איך קוראים לדבר הזה שהיו שמים בו דיסקים גדולים כאלה פעם וזה היה מסתובב ומתנגנת שיר?
איך קוראים לשיר הזה של הכוורת שאומרים שהוא חזה את הקורונה?