7 תשובות
כי הם גזענים בטירוף אם אתה אוהב את הארץ בוא תהנה תיהיה פה כמה שבא לך אתה לא חייב להם שום דבר לי אמרו לא פעם ולא פעם תחזרי לרוסיה רק כי ממוצא רוסי ואני נולדתי בארץ ישראל כן? אז הדור שלנו חושב שיש פה רק מרוקאים ושיש רק דת אחת שזה היהודים ונוצרים ומוסלמים לא באים להם בטוב בעין
שמע לאנשים *תמיד* יהיה מה להגיד עלייך גם אם תצא הכי בסדר בעולם עדיין יחפשו את הרע וככה זה על כל בן אדם, צריך פשוט ללמוד להתעלם מאנשים כאלו ולהעיף אותם מהחיים
אירוני שזה בד"כ חילונים אומרים, שגם להם אין ממש זכות להיות פה (כולל אלו שקבעו את החוק) חחח
בכל מקרה, פעם הייתה אפשרות לגויים לדור כאן, במקרה שהם כפופים ל7 מצוות בני נח (אמונה בה', איסור רצח, גנבה, וכ'ו)
לפי התורה, אותו גוי היה נחשב 'גר תושב' ("לפי שיטת הרמב"ם המתבססת על התלמוד (תלמוד בבלי, מסכת ערכין, דף כ"ט, עמוד א') כאשר היובל אינו נוהג, אין מקבלים גר תושב; ומשום שכיום היובל אינו נוהג, לשיטתו מבחינה הלכתית כיום אין דין של גר תושב.[5] אולם לשיטות שונות (כגון הרב אברהם יצחק הכהן קוק) כיום ניתן להחיל דין גר תושב על קבוצות מסוימות (כגון המוסלמים). כך הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג פסק, שכיום כאשר "אומה שלמה" קיבלה על עצמה את שבע מצוות בני נח, כל האומה נחשבת 'גר תושב'. על סמך שיטה זו היו שהכלילו בתוכה אף קבוצות של ערבים נוצרים, והגדירו אותם כגר תושב.") מתוך ויקיפדייה
אגב, אין לגוי קשר משפחתי לאביו הביולוגי לפי התורה
אז טכנית, אבא שלך הוא סתם גוי מאומץ
אל תקשיב לבורים הסגורים האלה, מגיע לך להיות פה
שואל השאלה:
אבא שלי יהודי
ואני מעדיף שתפסיק להשתמש במילה גוי