11 תשובות
כי כאילו רוצים להמשיך את הדור שלנו.. ילדים זה משהו שהוא בגדר חובה.. אנשים שמרגישים צורך להביא ילדין אומרים את זה כשמדברים על זה
זו החברה שלנו היום, כל מי שלא הולך לפי החברה יאמרו לו את זה לצערנו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אצלי זה לא בגדר חובה ותמיד כשאני אומרת שאני לא רוצה שואלים אותי מלא שאלות, ולמה אם מישהו כן רוצה לא אומרים לו כלום?
אני מבינה שזה לא בגדר הנורמלי לא לרצות ילדים אבל עדיין
אבל אצלי זה לא בגדר חובה ותמיד כשאני אומרת שאני לא רוצה שואלים אותי מלא שאלות, ולמה אם מישהו כן רוצה לא אומרים לו כלום?
אני מבינה שזה לא בגדר הנורמלי לא לרצות ילדים אבל עדיין
אנונימית
כי זה לא לפי החברה היום להרוב יש ילדים אז הרבה לוקחים את זה כמשהו מוזר ולא נורמלי.
אני אם מישהו היה אומר לי שהוא לא רוצה ילדים הייתי שואלת רק מהתעניינות ואם זה בסדר מבחינתו למה וזהו
אני אם מישהו היה אומר לי שהוא לא רוצה ילדים הייתי שואלת רק מהתעניינות ואם זה בסדר מבחינתו למה וזהו
אנונימית
כי זה נראה להם מוזר.
גם לי כל הזמן אומרים את זה...
מבוגרים פחות מקבלים, ואני מקווה שמי שלא רוצה באמת לא ישנה את דעתו...
גם לי כל הזמן אומרים את זה...
מבוגרים פחות מקבלים, ואני מקווה שמי שלא רוצה באמת לא ישנה את דעתו...
כי זו קצת בעיה עם הדור הישן שלא מצליחים לדמיין חיים בלי צאצאים. הורים שלי הביאו את אח שלי בגיל 18 ופשוט לא מוכנים לקבל את זה שאני ואח שלי יש מצב לא רוצים ילדים (הוא בן 35 אני בת 22) קשה להם להשלים עם זה כי זה החיים היחידים שהם מכירים והם חושבים שזו הדרך היחידה לאושר ומיצוי עצמי.
הדור שלנו כבר לא חושב ככה, ורוצה יותר להשקיע בעצמו במקום להיות כלוא בלדאוג לאיזשהו יצור אחר וזה מאוד הגיוני, אבל אנשים שלא מכירים שום דבר אחר מתקשים להבין את זה.
הדור שלנו כבר לא חושב ככה, ורוצה יותר להשקיע בעצמו במקום להיות כלוא בלדאוג לאיזשהו יצור אחר וזה מאוד הגיוני, אבל אנשים שלא מכירים שום דבר אחר מתקשים להבין את זה.
לדעתי זה מאוד טבעי לרצות ילדים באיזשהו שלב,
כל אחד רוצה המשכיות ומשפחה שתהיה איתו כשיזדקן ובודד, אנשים רוצים להעניק אהבה ולקבל בחזרה.
לחלוטין כולם מביאים ילדים ממניעים אנוכיים וזה בסדר מבחינתי, לא טוב היות האדם לבדו.
אבל אם מישהו מרגיש שהוא לא מוכן עדיין לאחריות שכזאת, שיחכה עוד קצת.
עדיף מאשר להביא ילדים לעולם שיהיו אומללים כי אין להם הורה נוכח ופנוי רגשית.
כל אחד רוצה המשכיות ומשפחה שתהיה איתו כשיזדקן ובודד, אנשים רוצים להעניק אהבה ולקבל בחזרה.
לחלוטין כולם מביאים ילדים ממניעים אנוכיים וזה בסדר מבחינתי, לא טוב היות האדם לבדו.
אבל אם מישהו מרגיש שהוא לא מוכן עדיין לאחריות שכזאת, שיחכה עוד קצת.
עדיף מאשר להביא ילדים לעולם שיהיו אומללים כי אין להם הורה נוכח ופנוי רגשית.
שואל השאלה:
אבל מה אם מישהו לא מרגיש מוכן אף פעם...?
אבל מה אם מישהו לא מרגיש מוכן אף פעם...?
אנונימית
כי ככה זה אנשים לא מבינים את זה שיש אנשים שלא רוצים ילדים
אני נגיד לא רוצה ילדים ולא רואה סיבה למה שאני אצטרך "להמשיך את הדור" או משהו, כיאילו אין עוד מילארדים שמביאים ילדים, אז קץ האנושות לא יגיע בגלל שחלק מהאנשים לא יביאו ילדים כי יש מיליארדים שכן
אני גם בטוחה ב99 אחוז שדעתי לא תשתנה לגבי זה
אני נגיד לא רוצה ילדים ולא רואה סיבה למה שאני אצטרך "להמשיך את הדור" או משהו, כיאילו אין עוד מילארדים שמביאים ילדים, אז קץ האנושות לא יגיע בגלל שחלק מהאנשים לא יביאו ילדים כי יש מיליארדים שכן
אני גם בטוחה ב99 אחוז שדעתי לא תשתנה לגבי זה
אני חושבת שאם את לא מרגישה מוכנה אף פעם, כדאי לך לברר עם עצמך למה.
קורה, אני חושבת שהדגש הוא לאו דווקא להמשיך את הדור, אלא להמשיך את עצמך, יש טביעת אצבע ממך בעולם,
אני מאוד אשמח שתהיה לי המשכיות ממני בעולם הזה.
בתור מישהי שמאמינה בקדושת החיים חושבת שזה יותר מדהים ומשמעותי להביא חיים חדשים לעולם מאשר לפתח תוכנה לדוגמא.
אחרי הכל עוד כמה עשרות שנים נמות, ומה עשינו חוץ מלעבוד ולאכול?
מבחינתי חיים ובני אנוש זה הדבר הכי משמעותי ויקר על הפלנטה הזאת, ובני אדם זה דבר יפהפה, הייתי רוצה להזדקן עם ילדים שיצרתי ולמות עם משפחה סביבי אחרי שהענקתי להם את הגישה שלי לחיים והדרכתי אותם להיות אנשים טובי לב שתורמים לעולם.
קורה, אני חושבת שהדגש הוא לאו דווקא להמשיך את הדור, אלא להמשיך את עצמך, יש טביעת אצבע ממך בעולם,
אני מאוד אשמח שתהיה לי המשכיות ממני בעולם הזה.
בתור מישהי שמאמינה בקדושת החיים חושבת שזה יותר מדהים ומשמעותי להביא חיים חדשים לעולם מאשר לפתח תוכנה לדוגמא.
אחרי הכל עוד כמה עשרות שנים נמות, ומה עשינו חוץ מלעבוד ולאכול?
מבחינתי חיים ובני אנוש זה הדבר הכי משמעותי ויקר על הפלנטה הזאת, ובני אדם זה דבר יפהפה, הייתי רוצה להזדקן עם ילדים שיצרתי ולמות עם משפחה סביבי אחרי שהענקתי להם את הגישה שלי לחיים והדרכתי אותם להיות אנשים טובי לב שתורמים לעולם.
שואל השאלה:
אני אישית חושבת שכל מי שרוצה ילדים, שיביא. מי שלא רוצה, שלא יביא. כי אני חושבת שמי שבאמת רוצה זאת מטבעו יוכל להיות הורה יותר טוב מאשר מישהו שאף פעם לא רצה וככל הנראה הכריחו אותו. אני לא רוצה מהילדים מהסיבה שאני לא מתעניינת בהמשכיות, זה לא היה דבר שהדאיג אותי אף פעם.. אף פעם לא חשתי קרבה או התרגשות כשהייתי בסביבת ילדים אפילו כשהייתי בעצמי ילדה (עברתי די הרבה הצקות מילדים בעבר..) אבל גם בגיל ממש ממש קטן לא הייתי מעריצה של תינוקות...
ואני כבר הגעתי למסקנה שאם אף פעם לא אהבתי ילדים ואני מכריחה את עצמי ללמוד לאהוב אותם, אז ככל הנראה שעניין ההורות הוא לא בשבילי...
אני חושבת שאם זה משהו שאת ממש רוצה אז תעשי זאת, כי ממה שאת מתארת את נשמעת כמו אחלה בן אדם ללהפוך להורה. :) אבל בשבילי הצבתי כיוון טיפה אחר בחיים
אני אישית חושבת שכל מי שרוצה ילדים, שיביא. מי שלא רוצה, שלא יביא. כי אני חושבת שמי שבאמת רוצה זאת מטבעו יוכל להיות הורה יותר טוב מאשר מישהו שאף פעם לא רצה וככל הנראה הכריחו אותו. אני לא רוצה מהילדים מהסיבה שאני לא מתעניינת בהמשכיות, זה לא היה דבר שהדאיג אותי אף פעם.. אף פעם לא חשתי קרבה או התרגשות כשהייתי בסביבת ילדים אפילו כשהייתי בעצמי ילדה (עברתי די הרבה הצקות מילדים בעבר..) אבל גם בגיל ממש ממש קטן לא הייתי מעריצה של תינוקות...
ואני כבר הגעתי למסקנה שאם אף פעם לא אהבתי ילדים ואני מכריחה את עצמי ללמוד לאהוב אותם, אז ככל הנראה שעניין ההורות הוא לא בשבילי...
אני חושבת שאם זה משהו שאת ממש רוצה אז תעשי זאת, כי ממה שאת מתארת את נשמעת כמו אחלה בן אדם ללהפוך להורה. :) אבל בשבילי הצבתי כיוון טיפה אחר בחיים
אנונימית
באותו הנושא: