12 תשובות
כי הן מעריצות מפגרות של וואן דירקשיין או כי אתה פשוט בנאדם טוב
אנונימית
כי אתה אוהב כמעט מלאכים, זה הסדרה הכי טובה שהומצאה אי פעם
אתה מטורף על וואן דיירקשן?! אתה שלי
אנונימית
אז מתי מתחתנים?
שואל השאלה:
אני לא אוהב את כמעט מלאכים
שואל השאלה:
אני חולה על הסדרה הזאתת
שואל השאלה:
מחר
מסכימות איתך
כי אין הרבה בנים שאוהבים את וואן דיירקשן וגם הרבה פוסלים ישר אחרי שהם שומעים שהן שומעות וואן דיירקשן.
וחוץ מזה אתה באמת צריך להתרבות כדי שהיה מספיק לכולנו.
שואל השאלה:
זה רע מה שאני ?
ממש לא